"Dina ögon kommer bli fyrkantiga"

Vi har alla hört någon säga det någon gång i livet. Hur dumma tror folk att barn är? Barn är faktiskt nästan alltid smartare än man tror. Aja, back to the point, hur skulle det funka? Bara för att man kollar på en fyrkantig tv betyder det väl inte att man får fyrkantiga ögon eller? Så om man är ute och kollar på träd istället så kommer ögonen formas som träd? Ja, för det vill man ju mycket hellre ha! Det finns typ ingenting som är format som ett öga i våran omgivning (notera typ så att ni inte ba "JOOO det här finns faktiiiskt!") , så vad skulle man kolla på för att ögat skulle hålla sin form då?
Mina föräldrar körde inte den så mycket vad jag kommer ihåg. Jag och min bror var väl för smarta för sånt *whipin' my hair*. Nej, men jag kollade inte överdrivet mycket på tv i mina yngre dagar, så det var väl chill, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0