young mom

Kollade på några klipp på youtube om teen moms som bor i USA. Asså seriöst?! It is crazy! Hur kan en tonåring vilja ha ett barn?! Asså hur kan det ens komma in i ens tankar? I seriously don't get it! Fast det är faktiskt mycket vanligare men teenmoms i USA än vad det är i Sverige. Jag tror det var 3 av 10 är/har varit teenmoms. Asså är det inte sjukt? (svarar på min egna fråga) JO det är det!

Denna kollade jag på t.ex. Heeelt sjukt! Hennes mamma bönar och ber att hon ska sluta. Bryr hon sig? NÄ! Någon dag komer hon ångra sig!

Asså jag skulle aldrig göra något sånt! För det första, man förstör inte bara sitt liv, utan säkert barnets också.

För det andra, hur respektlöst är det inte mot sina föräldrar? I don't know 'bout ya'll, men mina föräldrar har gjort allt för att ge mig en så bra uppfostran och barndom som möjligt. Allt jag gör (som är bra haha) gör jag för dem, och mig själv såklart, men ja, för att göra dem stolta. Hur respektlöst är det inte att skaffa ett barn då? Efter allt de har gjort för dig, ska du bara kasta bort det? Nej. Gör något bra med ditt liv. Något du inte kommer ångra.


Kommentarer
Postat av: steffie - Fotografi & Personligt

Hej! Skulle du kunna rösta på min bild (nummer 8) och få en länk på min blogg? Skulle göra mig jätteglad!

http://filippao.se/2012/april/bidragen-till-fototavlingen.html#comment

Tack på förhand!

2012-04-19 @ 15:57:22
URL: http://www.steffies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0