cover the night

Så inatt är natten då alla ska sätta upp KONY 2012-affischer. Jag ville vara med, men jaa, jag har inte fått tag på några affischer, och sen så tror jag inte att jag hade fått vara ute mitt i natten och sätta upp massa affischer med några kompisar, men vi får hoppas att det finns andra där ute som gör det och att imorgon när vi vaknar är det fullt men KONY 2012-affisher!
Men ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt att folk har glömt KONY 2012. Eller inte så glömt så att de inte kommer ihåg det, men man tänker inte på det och man pratar inte om det. Tvärsynd. När klippet lades ut på youtube blev alla värsta engagerade och pratade om det hela tiden och ville leka värsta lifesavers, och nu, en månad senare, kommer man inte ens att tänka på det...


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt :) Hoppas din lördag blir kanoooon!

KRAMIS :D

2012-04-21 @ 01:53:01
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Välkommen in och kanske en utav eskilstunas största mode/fotoblogg. Självklart skriver jag och mycket annat än mode och foto, men det får ni ta reda på om ni börjar läsa min blogg ;)



Jag har bloglovin, så det är bara att följa mig! :)

2012-04-21 @ 06:40:09
URL: http://qaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0