Frågor och svar

Efter som jag aldrig riktigt har presenterat mig tänkte jag att jag kunde svara på några random frågor.

HAR

Har du ett förhållande? Nej.

Har du någonsin haft ett förhållande? Nej.

Har du allt du någonsin önskat? Nej, vem har det? Men jag är nöjd med det jag har.

Har du syskon? Yupp.

Har du någonsin velat dö? Neh.

Har du en stor hemlighet som ingen vet om? Nä, ingen hemlighet tror jag inte.

Har du en egen dator? Yez.

Har du en idol? Aa mer eller mindre.

Har du varit på en riktig konsert? Naj.

Har du några framtidsdrömmar? Jaadå.

Har du någon fobi? Ja.

Har du körkort? Nej.

 

VEM

Vem vill du träffa? Beyoncé.

Vem saknar du? Min farmor.

Vem fick du senast ett sms av? Denise.

Vem skrev du senast ett sms åt? Mirza.

Vem skulle du ta med på bio just nu? Mah girlz.

Vem är din idol? Beyoncé, da queen!

Vems hus var du senast i? Mitt, duh?

Vem ringde dig senast? Helen.

Vem ringde du senast? Randa.

VAD

Vad åt du senast? GODÄÄS.

Vad drack du senast? Mjölk tror jag.

Vad ska du göra efter dethär testet? Kolla på nån serie.

Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? Nåt bra.

Vad gör du just nu? Lyssnar på musik och svarar på dessa frågor.

Vad ser du om du kollar åt vänster? En lampa.

Vad hade du velat göra just nu? Sova.. I don't know.

Vad ska du göra imorgon? Går till skolan.

 

SKOLA

Trivs du i din klass? A-adå!

Vem i din klass umgås du mest med hemma? Hemma? Denise.

Har du bytt skola nångång? Yez.

Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? Ja.

Är du mer en MVG-elev än IG-elev? Pft, IG kommer inte på frågan, eller hur mamma? Haha, MVG ska det vara!

Kommer du bra överens med lärare? Oftast.

Vilket är ditt favoritämne? Idrott, engelska, matte.

 

KÄRLEK

Är du singel? Yes I am!

Vill du vara singel? Ja.

Är du romantisk? Haha, vet inte.

Spelar utseendet roll? Till viss del.

 

RANDOM/ÖVRIGT

Vad lyssnar du på just nu? Starships - Nicki Minaj.

Ditt favoritband? Band? Jag lyssnar typ inte på några band... Mindless Behavior tror jag.

Din favoritartist? Beyoncé, Nicki Minaj, Rihanna, Chris Brown, Lil Wayne, Drake, Khalil, Diggy, Jacob Latimore..listan är lång!

Vill du gifta dig i framtiden? Yupp.

Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? LA eller NYC!

Är du helsvensk? Nix.

Har du spotifypremium? Nej.

Har du en blogg?

Känner mig riktigt krim, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0