Skidresa

Okej, jag vet att jag har sagt att jag inte ska göra sånna "Hej idag har jag"-inlägg, men this is different. Idag var alla 8or i min skola på skidresa. Det var fett kul faktiskt! Skitsvårt i början, men sen blir det lättare och när man kan åka någolunda bra så är det jätteroligt! Vi åkte till Ulricehamn (skicenter). Vi skulle egentligen åka till Isaberg, men det fanns inte så mycket snö där, så resan fick bokas om.
Förövrigt har jag sovit drygt 7 timmar och åkt skidor i ungefär 6 timmar (jag skojar inte). Jag åt inte ens under timmarna som jag åkte skidor. Jag drack lite fanta, sen var det åka skidor som gällde! Haha, låter som värsta skidsemseter-barnet, men tro mig, det är jag inte!

Ni som inte har testat att åka skidor, gör det någon gång innan ni dör!


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0