Segt internet!

Något av de mest störande sakerna som finns är segt internet! Hur jobbigt är det inte när man sitter där, ska kolla på någon man verkligen har sett fram emot, eller måste göra någon läxa i sista minuten på nätet, och så funkar det inte, såklart! Sjukt störande! Mitt internet är inte bara segt ibland, det försvinner lite då och då också!
Jag skulle kolla på Top model Sverige idag. Tror ni inte att jag fick kolla på den där fricking reklamen i en och en halv minut, och sen när jag hade kollat klart på reklamen, så kom det nån himla "ett fel har uppstått". Det hände inte bara en gång, utan 3. Just my luck...!


Så känner jag när det gäller mitt internet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0