Daniel Paris

Asså jag älskar Daniel Paris! Jag är seriös nu. Nästan alla tjejer vill ha en gaykompis och jag vill ha en SÅN gaykompis! Grejen med Daniel paris är att han är ändå rätt smart även om folk tror han är dum. Han har ganska bra åsikter. Inte alltid, men oftast. Och om han säger något dumt fast är seriös, men sen ba "gosh, hur dumt lät inte det?" så kan han ju bara säga att han typ spelade, för han verkar ju vara oseriös hela tiden, även fast han inte är det. Säger han att han skojar så har ju alla glömt det och ba "jaja, whatever, han är dum". Så kan ju inte någon "smart" människa göra. Typ om Kenza skulle säga "förorten är kriminell" så skulle alla typ börja hata henne. U get me? Så om man tänker efter är Daniel den smarta.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-13 @ 07:47:31
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0