Frågade någon?

På facebook har vi alla vänner som alltid skriver saker som ingen bryr sig om! Dom skriver inte en status i månaden, nej dom skriver en sån status varje dag. Typ "Idag ska jag först till skolan, sen hem till Anna-Karin och där ska jag sova! Rooligt!!!!!! :))))" (så ska dom såklart alltid spamma också). Jahopp, trevligt. Fast ! Kunde inte bry mig mindre! Jag vet att vissa kanske tänker "men ingen har bett dig läsa statusarna!", nej, men när någon skriver en statatus varje dag så undrar man ju om något är fel eller vad grejen är. Vill man skriva vad man gör dag ut och dag in så kan du skriva dagbok eller skaffa en blogg eller något.


Kommentarer
Postat av: Mirza

HAHHAHA, so ture!

2012-02-10 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0