Facebook=SMHI?

Stör mig så mycket på att när det är något nytt med t.ex vädret, som att den första snön kommer för första gången på ganska lång tid, så är alltid startsidan bombat med "OMG DET SNÖAR!", "SNÖÖÖÖ" och "JAA SNÖÖÖÖÖ!" eller "Neeeej fuck snön!". Man ba jo tack, jag lever inte i en cementklump! Jag bor i ett vanligt hus med fönster, det tror jag att de flesta andra människorna i Sverige som har facebook också har, tror det eller ej. Eller typ när det är jul så ska alla skriva "JUL!", "Idag är det julafton!", "JUUULEN ÄR HÄÄR NU!". Ärligt talat så tror jag att vi som firar jul vet när högtiden kommer, jag menar det är ganska svårt att missa alla granar, ljus, julpynt osv. Okej om någon skriver typ "God jul!" eller något liknande men "Idag är det julafton"... no shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0