Sluta lek

Wazzap?! Fick min dator idag! Har inte haft den under lovet, men nu har jag den vilket betyder att jag kan göra inlägg haha. Men men nu till äment:
 
Är det bara jag som stör mig på killar som försöker leka jättefina och snälla och jag vet inte vad, men egentligen är de årets douchebags? Det typ säger att alla tjejer är perfekta, att tjejer inte ska behöva smink för att va fina osv osv. Men när det ser en tjej som har lite mer fett på sin kropp än "vanligt" så ska de kalla henne massa namn och ba "eww vad äckligt!" och typ skratta! Så himla fult och provocerande! Det finns tjejer som är dumma och går på era fula och äckliga "trick" eller vad man ska kalla det, and God bless those girls, men förhoppningsvis ser alla vilka idioter ni är! Det är ni som spelar snälla som är de värsta! Vi fattar! You just wanna get in girls pants! Snälla, skaffa ett liv. Och kom inte och säg sen hur ni hatar falska människor! Ta och kolla på hur du är och hur du beter dig innan du dömer andra! Bättre att vara en douche all in! Vill slå er i ansiktet haha, så här får ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0